fredag 11 juni 2010

En presentation


Jag heter Maja och är en femårig kattdam som bor med min husse och matte i Hässleholm. De passar upp på mig rätt så bra, så jag ligger mest och filosoferar dagarna i ända. Men så pysslar ju min matte en hel del, och då hjälper jag till, det är jag jättebra på! Tycker jag i alla fall...Mattes garnnystan och trådar vill gärna smita, så jag brukar hålla fast dem och läxa upp dem. Så brukar jag hjälpa till att nåla grejer också, jag är mycket duktig på att slita nålarna ur nåldynan.
Här tänkte jag berätta vad jag och matte pysslar med och komma med lite tips om vad vi hittar på nätet, där finns mycket roligt. Kanske kommer husse med på ett hörn, men han pysslar inte så mycket. Han är dock jättebra på att mata mig och klappa mig och se till att jag har det bra.
Hoppas ni vill följa mina äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar