torsdag 2 december 2010

Nya tag

Det var länge sedan det var någon aktivitet på den här sidan, men nu känner jag att jag har vilat tillräckligt för att skriva igen. Husse och matte har plockat fram massa spännande saker såhär inför julen, mina favoriter är nog glittret (som smakar väldans gott) och ljusmanschetten med små bjällror som pinglar fint när man slår på den.
Matte jobbar nästan jämt, men lite hinner hon pyssla ändå, självklart finns jag tillhands när hon behöver "hjälp". Just nu stickar hon på en hemlig julklapp. Jag har gjort mitt bästa för att hjälpa henne så hon inte behöver ha hela nystan att tampas med, en liten bit garn tycker jag skulle vara mycket bättre. Så kan ju jag leka med nystanet också...
Som vanligt har matte och jag surfat runt på internet också, det finns så otroligt mycket inspirerande där. Jag tänkte börja med en ny grej, jag ska tipsa om ett nytt fint tyg varje gång. Här kommer det första av den underbara designern Alexander Henry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar